Bienvenue sur SiriusXM

Plus de 350 stations exceptionnelles attendent vos clients.

Offrez le meilleur en matière de divertissement audio

La plupart des véhicules neufs et d’occasion sont assortis d’un abonnement d’essai gratuit au forfait Le Complet de SiriusXM, qui comprend toutes les stations que SiriusXM a à offrir. Grâce à du contenu et une qualité sonore de premier choix, SiriusXM est l’avantage supplémentaire que vos clients recherchent. Sans frais, sans obligation, il leur suffit d’en profiter.

Le Complet De SiriusXM

Peu importe ce que vous voulez entendre, Peu importe où vous voulez l’entendre.

Voici l’ultime expérience SiriusXM. Musique sans publicité, contenu sportif exclusif, causeries et divertissement, Le Complet de SiriusXM offre à vos clients un laissez-passer en coulisses pour chaque station en auto, en ligne, à la maison et sur l’application.


Les clients obtiennent maintenant plus que jamais

Voici la prochaine génération de SiriusXMMaintenant, le forfait Privilège offre encore plus en ligne et par l’appli. Vos clients peuvent créer des stations personnalisées sans publicité générées par Pandora, écouter + de 100 stations musicales Xtra et regarder la vidéo SiriusXM.

Au-delà de la voiture

Écoutez vos stations SiriusXM préférées partout.

Vos clients peuvent maintenant diffuser en continu plus de 350 stations SiriusXM en ligne et au moyen de l’application SiriusXM. De plus, ils peuvent écouter à la maison sur des appareils connectés, notamment des téléviseurs intelligents, des dispositifs comme Alexa d’Amazon, Apple TV, Roku, des haut-parleurs Sonos et bien d’autres.


Musique sans pauses publicitaires

Pop, country, rock, classique, alternative… Peu importe son genre, votre musique préférée est juste ici.

Écoutez des artistes d’une toute nouvelle façon.

Écoutez leurs plus grands succès, ainsi que les chansons et les spectacles dont vous ne connaissiez même pas l’existence – le tout grâce à nos stations exclusives dédiées à un artiste.

Voir le menu complet des stations

Le meilleur divertissement qui soit

SiriusXM a de tout pour tous. Syntonisez pour écouter de la politique, des styles de vie, des potins – même de la programmation pour les enfants. Écoutez les plus grandes personnalités comme Howard Stern, Andy Cohen, Jenny McCarthy et bien d’autres.

Tous les genres d’humour, fous rires garantis.

Pour rire, essayez Comedy Central Radio, Raw Dog Comedy, Canada Laughs et plus, y compris des stations pour toute la famille.


Des sports 24 heures sur 24, 7 jours sur 7

Restez au courant grâce une couverture des sports en direct, des analyses d’experts sur des stations dédiées à une ligue, et les conversations sportives les plus enlevantes sur Mad Dog Sports Radio, Barstool Radio, ESPNU Radio et Fantasy Sports Radio. La diffusion en continu est incluse dans votre essai, par conséquent vous ne manquerez aucune minute d’action.

Couverture complète de l’actualité

Nous avons fait équipe avec des fournisseurs de classe internationale pour vous donner une couverture en direct des toutes dernières nouvelles, 24 heures sur 24, 7 jours sur 7. Suivez les marchés financiers et informez-vous sur tous les sujets traités sur la radio publique. De plus, vous obtiendrez les mises à jour sur la circulation locale et la météo.

Les nouvelles balades de vos clients comprennent le meilleur de SiriusXM

Ils écouteront plus de 350 stations dans leur véhicule, et encore plus de stations sur l’appli et en ligne.

https://player.vimeo.com/external/333603184.m3u8?s=e64cef8bb8f99aed85f15238dbdf313893969e90

Qu’ai-je besoin de savoir de plus?


Quand mon abonnement d’essai finira-t-il?

Consultez la Trousse de bienvenue que nous vous avons envoyée avec tous les détails dont vous avez besoin. Ou vous pouvez nous appeler au 1 888 539-7474 pour savoir ce qui est inclus et quand cela finit.


Combien est-ce que cela coûte pour s’abonner?

Vous avez une foule d’options! Regardez et comparez nos forfaits les plus populaires et obtenez un prix.

Voir les forfaits et les prix


Est-ce que je perds mon essai si je m’abonne maintenant?

Pas du tout! Vous profiterez encore de chaque minute de votre essai et vous ne sera pas facturé pour le forfait que vous choisissez avant que votre essai soit terminé.

Abonnez-vous maintenant


Puis-je transférer le service que j’avais dans mon ancien véhicule?

Ajoutez votre nouveau véhicule à votre compte et transférez le service en téléphonant au 1 888 539-7474. (Certaines restrictions s’appliquent.)

En savoir plus

Puis-je appeler quelqu’un si j’ai d’autres questions?

Oui bien sûr! Il vous suffit d’appeler au 1 888 539-7474 si vous avez une question, besoin d’aide ou si vous voulez juste en savoir plus au sujet de SiriusXM et de votre essai. Assurez-vous de consulter la section Foire aux questions ci-dessous pour obtenir des réponses rapides à des questions courantes.

Helpie FAQ

General FAQ

  • What’s a Radio ID and where can I find it?Each satellite radio has its very own ID number, referred to as a Radio ID. (You may also see it referred to as an ESN number or SID.)
    You’ll need your Radio ID number to register and log into your account, check the details of your trial subscription, activate a trial (if not already active), refresh your radio and more. We recommend you write it down and keep it handy for reference.
    You can easily locate your Radio ID in one of the following ways:

    • For most radios, the Radio ID will display when you tune to Channel 0.
    • If that doesn’t happen, use the “Menu” function of your radio to locate it.
    • Your Radio ID is also printed on the letter included with the Welcome Kit we’ve sent you.

    Get more help

  • How do I send a refresh signal to my radio?If your trial subscription is not yet active, or if you’re not receiving all the channels you should be getting, your radio may need a refresh signal. You can have one sent in just a few moments! Have your Radio ID or VIN handy, then send a refresh signal.
  • If I want to go ahead and subscribe now, will I lose what’s left of my trial subscription?No. Subscribe now — or at any time during your trial — and you will still enjoy every bit of your trial time. You will NOT be charged for the package you choose until your trial is over.
    Once you subscribe, you can cancel at any time by calling  1-888-539-7474.
    Subscribe now — or at any time during your trial— so you don’t have to remember to do it later. Be sure to have your Radio ID/ESN handy.
  • Does my trial subscription automatically renew?No. Your trial subscription is just a trial — it’s yours to enjoy for the duration. Of course, we hope you’ll love it so much you sign up to keep enjoying all our great programming. But again, there are no strings attached. If you have not yet purchased a subscription package for after your trial ends, your SiriusXM service will automatically stop at the end of your trial period.
  • How will I know when my trial subscription is ending?The length of your trial subscription depends on the vehicle you’ve purchased or leased. There are several ways to find out:
    • Check the paperwork that came with your vehicle
    • Register and login to your SiriusXM account
    • Look out for the Welcome Kit we’ve sent you, which includes information about your trial and when it will end.

    If we have your correct contact information on file, we will also send you notices when the end of your trial is getting close. Log into your SiriusXM account and confirm your contact information.

  • Are SiriusXM Traffic services included with my trial subscription?Many new vehicles come with a trial subscription to one or more SiriusXM Traffic services from SiriusXM. Find out what services are available in my car. You can also register and log into your SiriusXM account to learn more about any additional services included with your trial subscription.
  • What services and channels do I get with my trial subscription?Most new and used vehicle trials include our very best subscription package, the All Access package. It has the most channels and the most flexibility we offer — and it’s all yours to enjoy during your trial. With All Access, you get every channel available on your satellite radio, plus you can listen on the app, online and at home.
    • Over 140 satellite channels to enjoy in your car, coast-to-coast, 24/7.
    • All kinds of commercial-free music, plus every major sport, world-class news and the biggest names in talk & entertainment.
    • All of our premium programming, including Howard Stern, every NFL, MLB®, and NBA game, NHL® games, every NASCAR® race, 24/7 talk channels dedicated to the biggest leagues, and much more.
    • The ability to enjoy SiriusXM anywhere you go. Listen in your car, plus you can listen on the app and online.
    • Over 5,000 hours of On Demand shows, interviews and performances at your fingertips! Download and save videos on your smartphone, tablet or computer.
    • A sneak peek of Howard Stern video.
    • Personalized recommendations for channels, artists and shows based on what you like.

    Your vehicle may also include a trial subscription to one or more Traffic Services from SiriusXM.
    To see exactly what type of trial subscription was included with your vehicle, you’ll need to log into your SiriusXM account. (You’ll need your Radio ID/ESN. Help me find my Radio ID.)

  • What is the Platinum Plan?Platinum is our very best subscription package – with the most channels and the most flexibility we offer. With Platinum, you get every channel available on your satellite radio, plus you can listen on the app and online — so you can enjoy SiriusXM wherever you are.
    Here’s what’s included:

    • 350+ channels, including 150+ in your car & more to stream
    • Ad-free music for every genre & decade plus artist-created channels
    • Original talk, podcasts, exclusive comedy & news from every angle
    • NFL, MLB, NBA, NHL, and NCAA play-by-play, NASCAR and PGA TOUR, plus the biggest names in sports talk
    • 2 Howard Stern channels, including video
    • Personalized ad-free music streaming stations with Pandora
    • SiriusXM video library of in-studio shows & performances
  • How do I add my new vehicle to my existing SiriusXM account, or how can I transfer a paid subscription from my old vehicle to my new one?You can add your new car to your account, remove any old radios you no longer have and transfer unused service from your old car to your new one. (Certain restrictions apply). Our online service is available 24/7 and is easy to use. And you won’t lose any of your trial subscription when you transfer your service. If you need additional assistance, our dedicated Customer Care team is here to help. Just call 1-888-539-7474 or chat online with a representative.
  • I received a trial subscription from my dealer and need to activate it.Locate your radio Radio ID, then activate your trial subscription.
  • How do I get a trial subscription for my used vehicle?Contact our Customer Care team at 1-888-539-7474 for more information.